THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 26 Disember 2007

~ pEnGaLaMaN CiNtA Ku ~ bsmbg::..

cinta KE 3

aku kenal insan yg bername lelaki ats di sebuah kedai makan...ms 2 aku bkeje di suatu tempat sblm pej aku pindah ke putrajaya.....perkenelan kami terhasil ats pertolongan abg angkat ku.....

tanpe aku sedari dan x sangkenye...rupe2nye stiap kali aku g bekpes kt restoran 2 ade org memerhati ku....tanpe ku tau tujuan dan isi hatinye.......ape lg kami pon dikenalkan la.....

org die leh tahan....bertuboh sasa...hensem skt bkn byk...tinggi....tp aku x dikelabukan oleh itu sume....ape yg aku cite nie utk gambaran korang je..heheheh..

mule2 aku x pk die btul2 sayang kan aku....sbb aku rs die nkmain2 je...maklumla wanita spt aku mane ade laki nk pandang sgt.....so aku xde la layan sgt......sbb luka lame aku blum bape nk pulih lg.....

3 bulan kami kwn baru la ati ku tbukak skt....kali nie aku btol2 bodoh...sayang nye psl...byk duit aku abs kt die.....duit die yg kluo leh bilang bp hengget je....xpe la kate aku sayang kan...

lg bengap nye aku....die ade nk pinjam duit aku nk repair enjin katenye.....ngan x semena2 aku leh bg 750 hengget ngan selambe kataknye......lps je aku bg duit 2....hubungan kami mule goncang skt demi skt.....

pnah iena cube minx duit iena.....tjadi la satu peristiwa...kononnye die nk baya utang iena....so iena jupe la die....tb2 die benti kt suatu tmpt....ade ke patot die nk &*^%$%^& iena...ya allah....nsb tuhan 2 msh sayangkan iena...ngan ketabahan n kekuatan yg iena ade....kbtulan lak ade pisau kecik dlm beg iena...'

ape lg iena ugut die blk...dlm ati iena tuhan je yg tau....btapa takotnye iena ms 2..huhuhuhu

Photo Sharing

iena soh die pandu n kuar dr kawasan 2....huhuhu...ape lg cabotla.....lps kejadian 2...iena x kontek die lg.....

2 la serba sedikit ksh cinta ke 2 iena....ksh die pnjg sbnrnye...tp iena pendek
kan ape yg patot.....

3 PeNdaPaTan:

KeL@T berkata...

fuhhh... dasat nyer citer iena nih... eniwei... pengalaman tuh... kena hengat sampe mati... pehni... jgn tlalu picaye sgt ngan dema... huhuhu... ye la... udoh nama cyg, kannnn... tp, ati2 la yek... jgn sampe tjadik lagikkkk... riso kelat baca citer iena nih... kira iena ni kategori bani la jugakkkk... huhuhu... syabas... ateh kbanian iena tuh... patut gak diberi pujian... sengalllll arrr mamat tuh... ngabiskan duit ompompuan jerkkkk... dasar lelaki cap piso cuko janggot btoi arrrr...

iena berkata...

2 la kelat mule 2 x bani la jgk.....tp kalo iena x memberanikan diri...

abh la iena...sape lg nk tlg iena...huhuhu...
sume 2 pengalaman pahit sesangat....

KeL@T berkata...

x pe iena... bsabo je la ngan sumer nih... sesungguhnya yg pahit itu akan manis akhirnya... ngeh ngeh ngeh...