THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Ahad, 16 Mac 2008

~ sedih sgt ~

pagi2 nie btul adk aku menguji kesabaran aku......

bermula nk kuar umh td.......aceli aku nk kasi tau korang......aku dh keje satu blok ngan adk aku nie....cume len tingkat je.....eemmm xpe la....maybe leh jimat kat cnie.....kongsi kete n tol sume...

satu yg aku xleh thn sikap die yg x reti nk hormat aku.......cm aku nie bukan kakak die....perkara nie aku tanggung dr kecik.....mak bapak aku x kate ape pon bl adk aku melawan ckp aku....

aku sedih sgt......kdg2 2 bergenang je airmate aku...tp ku thn takot org pasan lak aku nangeh....satu persatu sikap die wat aku terluka ngan terasan ati........

pg td nk kuar umh....ntah ape mood die yg senget....aku tanye ape pon xnk jwb...cm aku ckp ngan tayar kete je.......xpe la 2 perangai die yg dh bese.......

ps 2 kitorang g sarapan.....sblm smp tpt mkn aku singgah kdai runcit nk bli topup.......die minx aku belanja topup...aku kate aku xde duit......kalo nk share rm5 leh le....

aleh2 die ungkit yg die pnah bli kan topup utk aku dlu......aku pon x pk ape aku bli balik topup same nilai yg die pnah topup aku dlu.....

aku bg kat die.....aku ckp nie kire aku baya utang blk.....ps 2 satu mende yg aku mrh tahap ^%$$^&....die baling topup 2......ya alllah malu nye muke aku........sepanjang jln nk blk opis td airmate aku,aku thn xnk bg klua....sebak nye tuhan je yg tahu.....huhuhuhu....

salah aku ke....ntah la aku pon x leh nk ckp.....

9 PeNdaPaTan:

baby doctor berkata...

salam, sis~
em, im sorry u had a bad day..
ur story reminded me of myself dulu2..
used to be so kurang aja with my own kakak..
but now dh insap..sian lak die

saba yek..kite doa adik akak ni pun lelame lembut ati
air dicincang cemane pun takkan putus, ye x? =)

coklat ubat batuk berkata...

ada benda terpendam ni... iena pun tak story 100% kenapa dia leh cam tuh... susah nak komen.. tapi perbuatan dia tu memang salah... tp untuk keseluruhan tak pasti sape yg salah....

KeL@T berkata...

auchakkk...

ienaaaaaaaa... kelat dtg nih... pe kabo... senyap jerkkk... bz ekkk... kelat pong bz gaksss... pe citer nih??? uiks... nape nih... jgn ler cedih2... alalala... dah adik, kan... nak wat camane... kelat pong ade gak adik... lebih kuwang same jerk masaelah kita... tp, x yah ler amik ati sgt... gado2 pong... ti baek balikkk... carik2 bulu ayam... cantom gak ti... so... sabo byk2 tau... kita ni yg sulung... kena byk beralah... okeh??? take care...

iena berkata...

mekaseh la kengkawan sume...mmg la air dicincang xkn putus.....

iena nie ssh nk cr pasal....kalo adk2 wat ape pon iena diam....

kalo dh skt ati sgt...iena nangeh sengsorang dlm bilik.....

patotnye iena xleh nk burok kan adk sndr....tp iena wat nie sbb xtau ape lg nk wat.....so iena luah kat cnie je...\

huhuhuh....

coklat ubat batuk berkata...

tp kan kelat.. ada bulu yg pas carik tak leh bercantum.... hahaha

ina erin berkata...

bulu kelat ke?.. hikhikhik... apela... dah la tuan rumah bersedih... dia buat lawak mengong pulak....

iena berkata...

bese la 2 ina...kdg lawak2 nie perlu gak time kite ngah sedih....

cume bkn ape...iena rs iena cm dh dpt respek dr adk2......

mngkn sbb umo kitorangx jauh...sbb membesa same2....n mgkn jgk punce dr iena yg x pndai nk tackle ati adk2....

KeL@T berkata...

so skrg.. caner??? ok dah ker kome??? ni adek yg nok tawen tu ker???

iena berkata...

aa la kelat...cm bese la iena sentiasa kene mengalah....

cume kes aritu kesabaran iena hampir nk ilang.....