THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Khamis, 17 Januari 2008

~ KaLo PoMpUaN TaNyE ~

1. Kalau perempuan tanya : Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi : Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?


2. Kalau perempuan tanya : You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi : Jom pi makan. Lapar ni!


3. Kalau perempuan kata : Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi : Belikanlah untuk I.


4. Kalau perempuan kata : Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi : Tolong picit kepala.


5. Kalau perempuan kata : Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi : Kitamakan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-bajusekali, yek.


6. Kalau perempuan kata : Kita lebih sesuai berkawansaja.
Makna tersembunyi : I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?


7. Kalau perempuan kata : I suka berkawan dengan you.You baik,memahami bla bla bla... Makna tersembunyi :Hish... I rasa macam minat sesangat kat you la. Rasa macam nak jadi awek you je.


8. Kalau perempuan tanya : You pernah tak teringatkanawek you yang dulu?
Makna tersembunyi : Kalau nakgaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.


9. Kalau perempuan kata : I sanggup berkorban demikebahagiaan you.
Makna tersembunyi : Amboi! Aku kenaberkorban. Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.


10.Kalau perempuan kata : I tak kisah kalau memangbetul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlakuadil.
Makna tersembunyi : Sapa kata aku tak kisah? Adilke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulusebelum nak menikah lagi satu.



Ini cuma contoh saja.

0 PeNdaPaTan: